show sidebar & content

I tvivl om markedsføringen i dit firma?

Hvor skal vi markedsføre os effektivt henne? Hvordan kan vi måle vores markedsføring? Virker vores nuværende markedsføring? Har vi fået den rigtige pris på en annonce? Er I en virksomhed, som til daglig har én af ovenstående problemstillinger – Så lad os hjælpe jer! Vi kan rådgive Jeres virksomhed, hvor I skal markedsføres, hvordan det […]

B-2-B Telemarketing

Vil du have flere kunder? – Vi samarbejder med dygtige underleverandører, der beskæftiger sig med alle grene af B2B marketing, herunder telemarketing. Via dem kan vi derfor hjælpe dig med vigtige opgaver som: Mødebooking Booking af møder med de virksomheder, du er interesseret i. Vejen banes til et konkret møde, hvor du kan præsentere din […]

Tilbudet lever stadig

17 maj 2012 / in Tilbud og Tilbudsavis

Tilbudsaviser er ofte blevet erklæret for døde og ”eksperter” står i kø for at fastslå at man ikke alene kan sælge på prisen mere – forbrugerne vil vælge de brands de kan lide og vil købe. Man ønsker ikke at få solgt noget. Men passer det nu også? Langt hen ad vejen er jeg nok […]

Word-of-mouth Marketing

16 maj 2012 / in word-of-mouth|mund-til-mund

Word Of Mouth markedsføring handler om at stimulere forbrugere og interessenter til at fortælle deres omgivelser om produkter, ydelser og kommunikation. Forbrugerne er virksomhedernes bedste ambassadører, og de bedste til at anbefale en given vare overfor andre forbrugere. Analyser viser desuden at anbefalinger fra venner, kollegaer etc. er den bedste motivationsfaktor for et køb. Man […]

Viral film

Man skal ikke bruge viral film blot fordi det er spændende og sjovt at lave. Viral film skal vælges fordi det strategisk set er et effektivt medie i forhold til dit brand og målgruppe. Det vil sige overvejelserne om brug af viral film, skal indgå på lige fod med overvejelserne om du f.eks. skal annoncere […]

Performanceaftaler

En performanceaftale er en kontraktform med sit reklamebureau, mediebureau eller enkelte medier, hvor en del af den økonomiske betaling er baseret på opfyldelse af konkrete mål. Det kaldes også payment-by-result aftaler eller blot det danske ord: resultatbaseret betaling. En performanceaftale handler dybest set om, at hvis det går godt for virksomheden på baggrund af en […]

Sponsorering

22 apr 2012 / in Sponsorat/Sponsering

Sponsorering er typisk en virksomhed, der yder støtte til en organisation, klub, forening, event eller institution. Støtten er ofte af økonomisk karakter, men kan også indeholde flere elementer, som fx udlån af medarbejdere til arrangementer, levering af udstyr eller at virksomheden vil promovere den sponsorerede internt og eksternt. Sponsering er nok mest kendt fra sportsverdenen, […]

Product placement

Product placement eller produktplacering går kort fortalt ud på at indgå aftaler med de personer og selskaber der står for produktionen af den film eller tv-udsendelse, du ønsker at få dit produkt vist i. Oftest er det film og tv-udsendelser med mange seere. Dette er med henblik på at få dit produkt eksponeret i en […]

Tryvertising

Tryvertising er et begreb, der er opstået af ordene “try + advertising = tryvertising”. Basalt set er det når forbrugerne bliver bekendt og fortrolig med et produkt eller service ved at prøve det i en relevant situation. Gratis naturligvis. For det er virksomhederne, der betaler for at forbrugerne kan prøve det. Selve metoden er opstået […]

Billedgallerier til hjemmesider

Se Optikerforretningen 2EYES nyeste designs/kollektion: [nggallery id=3]